Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Posts Tagged ‘T-Ara

Kim Tae Woo dalam Invincible Youth Ep. 17

leave a comment »

Ini ialah gambar dari episod ketujuh belas. Rupa-rupanya ini ialah kali pertama mereka bermalam di kampung Yuchi-ri. Saya ingatkan mereka mengadakan penggambaran selama dua hari satu malam di sana. Tap rupanya hanya satu hari penggambaran.

Mereka bermain permainan tradisional bersama dengan warga kampung. Tapi permainan ini diadakan dalam skala yang besar, sebab alat permainan tradisional itu disediakan dalam saiz besar. Ketika ini kumpulan G7 bersama Kim Tae Woo dan Kim Shin Young memberi hormat kepada warga kampung.

Baca baki entri ini »

Written by Langit Biru

April 3, 2010 at 9:33 am

Carta K-Pop untuk Mac minggu keempat 2010

leave a comment »

Minggu ini mari kita lihat persembahan penyanyi. Setiap minggu mereka akan membuat persembahan secara langsung. Nyanyi pun LIVE walaupun ada yang lari atau semput sikit. Tak kurang juga dengan hiasan pentas yang menarik. Semua kos ditanggung oleh pihak syarikat dan bukannya stesen penyiaran.

Sebab itulah persembahan pada setiap minggu sentiasa dinantikan kerana hiasan pentas, pakaian yang akan menjadi perhatian penonton.

Inilah ialah Outsider, penyanyi rap hip hop terpantas sekali di Korea. Mungkin di dunia juga. Saya suka imej dia yang baru ini nampak lebih muda. Dah le comel, kelakar pula tu. Tapi dia penuh berwawasan. Lagu baru dia memang tidak menghampakan. Dari pemuzik underground, dia ke arus perdana dengan sokongan peminat.

Baca baki entri ini »

Written by Langit Biru

Mac 31, 2010 at 3:23 pm

Carta K-Pop untuk Mac minggu ketiga 2010

leave a comment »

Saya masih lagi teruja dengan konsert Super Junior yang lalu. Tapi takpe carta masih tetapi ada. Kalau ada video yang tidak boleh dilihat tu, sila tinggalkan komen yek.

Minggu ini kita akan melihat video klip pula. Nak dibandingkan dengan video klip artis Barat saya gemar lagi video klip artis Korea. Mungkin sebab jalan cerita atau konsep yang lagi mesra berbanding barat.

Ini ialah kumpulan vokal 4Men. Mereka merupakan generasi ketiga kumpulan ini. Tetapi jelas kemampuan vokal masih lagi menjadi teras utama. Mereka baru sahaja menamatkan konsert sulung mereka baru-baru ini. Saya suka nyanyian mereka.

Baca baki entri ini »

Written by Langit Biru

Mac 25, 2010 at 3:27 pm

Kim Tae Woo dalam Invincible Youth Ep. 16

leave a comment »

Ini merupakan episod ke enambelas. Mereka bertolak awal pagi dari Seoul menuju ke lokasi penggambaran. Tapi mereka tidak terus ke rumah mereka tetapi mereka pergi memancing di tasik.

Tasik tersebut telah beku akibat musim sejuk tetapi mereka membuat lubang supaya dapat memancing ikan.

Tengok lah ni. Tae Woo bersama dengan Sunny.

Baca baki entri ini »

Written by Langit Biru

Mac 18, 2010 at 9:58 pm

Carta K-Pop untuk Mac minggu kedua 2010

leave a comment »

Dah masuk minggu kedua. Mari kita lihat persembahan pula. Mereka buat persembahan secara langsung. Kalau ada kesilapan memang boleh perasan. Persembahan mereka di stesen TV kadang-kadang sarat dengan hiasan pentas dan sebagainya. Kalau malas, ringkas jer.

Tapi ini semua untuk menarik perhatian penonton. Setiap minggu ada je perubahan yang berlaku. Mana taknya terdapat beberapa rancangan muzik setiap hujung minggu di Korea.

Kumpulan T-ara tampil dengan imej baru yang lebih seksi. Lagu mereka ok sebab lirik lagu ini ditulis oleh Wheesung.

Baca baki entri ini »

Written by Langit Biru

Mac 18, 2010 at 9:09 am

Kim Tae Woo dalam Invincible Youth Ep. 15

leave a comment »

Episod yang ini saya tak tengok. Tapi kalau tengok kan gambar macam mereka ke rumah cendawan. Saya tak pasti samaada mereka membersihkan kawasan tersebut atau pergi memetik cendawan.

Kim Tae Woo bersama Goo Hara dan Hyun Na di sebelah. Bahagia sangat lah tu.

Baca baki entri ini »

Written by Langit Biru

Mac 2, 2010 at 3:58 pm

Kim Tae Woo dalam Invincible Youth Ep. 14

leave a comment »

Ini episod yang ketiga belas di mana mereka mendapat seekor anak anjing untuk dibela. Mereka diberikan tugas untuk membina kandang dan memandikan anak anjing tersebut.

Kim Tae Woo, Yuri dan Goo Ha Ra dalam kumpulan yang sama untuk membina kandang tersebut. Ye, lah tu.

Baca baki entri ini »

Written by Langit Biru

Februari 28, 2010 at 9:29 am

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.