Langit Biru

Semua orang sudah tahu

23.04.09 Dengarnya…: Persembahan Faizal Tahir ditunda?

leave a comment »

Tak tau nak cakap apa.

SEPATUTNYA semalam berlangsung persembahan sempena Minggu Setiausaha oleh Faizal Tahir dan Nita di sebuah lokasi di ibu kota. Tetapi Cik Normah diberitahu, persembahan itu terpaksa ditunda ke satu tarikh yang akan diumumkan kemudian.

Alasannya? Cik Normah dengar, ada penaja yang menarik diri daripada terbabit dalam penganjuran acara berkenaan kerana pada hari yang sama, beberapa lagi acara serupa turut dianjurkan, termasuk Minggu Setiausaha bersama Datuk Siti Nurhaliza dan Minggu Setiausaha bersama 20 selebriti lelaki.

Masalahnya, tidak ada pula pengumuman dilakukan pihak penganjur terhadap penundaan berkenaan. Tidakkah ia memberikan masalah kepada peminat yang sudah pun menempah atau membeli tiket menyaksikan persembahan penyanyi lelaki popular tadi?

Hanya cakap-cakap belakang saja yang sampai ke telinga Cik Normah. Nak harapkan kenyataan rasmi daripada penganjur, minta maaf sajalah. Tetapi Cik Normah hairan juga, macam mana penyanyi popular seperti Faizal pun belum dapat meyakinkan pihak penaja? Isyyy! Macam ada yang tak kena saja?

Sumber: Berita Harian Online

Written by Langit Biru

April 23, 2009 pada 7:07 pm

Dikirim dalam Uncategorized

Tagged with ,

Tinggalkan komen