Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Faizal Tahir di prelude AIM16

with one comment

Terlepas pula nak tengok Prelude AIM16 Khamis 16.04.2009 hari tu. Topik pada episod ini mengenai persembahan di AIM. Tak sangka pula ada temubual dengan Faizal Tahir.

Memang persembahan di AIM ditunggu oleh semua kerana ia akan lain dari persembahan pentas yang lain. Saya punyalah semangat nak tengok persembahan Faizal Tahir tahun lepas tapi terlepas sebab salah waktu. Nasib baik lah ada Youtube. :P

Faizal ni banyak juga jaket warna coklat ye. Ini nampak dari Adidas. Ni di mana ye? Macam di bilik hotel atau pejabat je. Kali ini saya akan duduk di depan TV untuk menyaksikan persembahan Faizal. Oh, baru perasan. Adakah penari yang menari bersama dengan Faizal semasa AIM lepas kumpulan yang sama menari semasa ABP yang lepas.

Written by Langit Biru

April 26, 2009 pada 5:02 pm

Satu Respons

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] ni comel giler. Tengok sendiri lah. Tapi Faizal pakai jaket yang sama dalam ni. Kekal imej rambut pendek. Sesuai betul […]


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: