Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Kedudukan Faizal Tahir di carta Minggu ke-4 Mei

with one comment

Saya tak sempat nak dengar radio pada hujung minggu yang lalu. Ada hal, tapi ingatkan sempat lah juga nak dengar siaran ulangan. Tapi saya terlepas dengar untuk lagu Faizal. Rasa macam dah lama tak dengar lagu Bencinta di radio. Ye lah, 2,3 hari memang tak sempat nak dengar radio. Nasib baik ada Youtube.

Kedudukan carta di laman web telah dikemaskini. Bagus lah tu, sekurang-kurangnya kalau saya terlepas untuk mendengar di radio saya boleh melayari laman web. Cuma B*Pop iaitu sisipan Berita Mingguan setiap Ahad yang lewat seminggu ataupun memang macam itu.    

* SURIA 30
Bencintatelah dimasukkan ke carta Suria 30. Saya tak dengar sangat radio ini. Semasa melayari laman web Suria.FM ternampak lagu in dalam carta. Kalau mengikut carta di bawah, lagu ini memasuki carta pada kedudukan 27 dan minggu lepas berada di tempat ke sebelas.


Untuk mendengar carta ini seperti berikut.
Waktu: 10:00 ~ 13:00 (SABTU)
Waktu: 16:00 ~ 19:00 (AHAD)
(ulangan Ahad)

Untuk mengundi pula hanya melalui SMS, tapi saya keliru macam mana nak undi lagu ini. Contoh: SURIA 23 FAIZAL TAHIR. Macam ni ke? Tapi carta ni sampai 30. Caj SMS sebanyak RM 0.50 dikenakan. Ada sesiapa boleh tolong, saya nak undi untuk Faizal Tahir ni.

* Muzik Muzik 23.05.2009
Image Hosted by ImageShack.us
Faizal Tahir menjadi juara untuk minggu yang kedua setelah dicalonkan. Saingan memang hebat lah. Saya akan terus mengundi agar lagu ini kekal lama di carta. Untuk mengundi Faizal Tahir untuk Muzik Muzik, SMS MMB413 dan hantar ke 33399.

* Carta 30 Hot FM
Image Hosted by ImageShack.us
Lagu ini turun tangga ketujuh. Memang terkejut juga lah. Setiap hari saya mengundi di laman web. Kenapa turun pula. Akan saya teruskan untuk mengundi. Jangan lupa ke laman web Carta 30 Hot FM. Harap-harap biarlah minggu ini kedudukan bertambah baik.

Written by Langit Biru

Mei 28, 2009 pada 5:03 pm

Dikirim dalam Uncategorized

Tagged with , , ,

Satu Respons

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] jatuh mendadak ke tempat terakhir. Memang musykil kenapa jadi begini. Kalau ikutkan kedudukan pada minggu lepas, lagu ini di tempat ke-11. Lepas tu perasan tak yang ruangan ‘Jumlah Minggu‘ dari 0 […]


Tinggalkan Jawapan

