Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Faizal Tahir di Elken’s Winners’ Nite

with one comment

Pada 6 Jun 2009 yang lalu bertempat di Stadium Putra, Bukit Jalil untuk Elken’s Winners’ Nite. Tak taulah majlis apa ni. Tapi dia menjadi artis undangan.

Image Hosted by ImageShack.us

Dia menyanyikan lagu Cuba. Tengoklah betapa luas dan kosongnya pentas itu. Suara dan persembahan memang bagus lah walaupun dia seorang je di atas pentas.

Nasib baiklah Google memang yang terbaik. Hasil carian dapat lah jumpa gambar-gambar berikut.

Image Hosted by ImageShack.us

Video rakaman peminat untuk lagu Coba. Walaupun jauh tapi gambar dan suara yang jelas berbanding yang sebelum ini. Tengoklah penonton yang bersorak tu.

Nampak tak penonton di belakang Faizal Tahir penuh stadium tu. Tapi baju ni macam pernah nampak je. Tapi tak taulah kalau Faizal memang ada dua tiga jenis baju macam ni.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Dia menyanyikan dua buah lagu dan lagu kedua ialah Gemuruh bukan Bencinta. Dia mengusik penonton dan membuatkan mereka menepuk tangan bersama. Tengoklah Faizal Tahir yang penuh bersemangat ini. Walaupun dia bukan penampilan yang utama tetapi memang bertenaga lah. Dia bercakap dalam bahasa Inggeris tetapi nyanyi dalam bahasa Melayu.

Bila tengok persembahan di atas, saya terfikir bila Faizal Tahir nak buat konsert solo berbayar. Kalau dengan pentas sebegini pun dia boleh lakukan persembahan yang hebat macam ni, belum lagi kalau ada props dan peralatan yang lain.

Written by Langit Biru

Julai 2, 2009 pada 9:12 am

Dikirim dalam Uncategorized

Tagged with

Satu Respons

Subscribe to comments with RSS.

  1. kalu cmni..bile dia wt konsert…gerenti sy antara org 1st p li tiket..

    shima

    Julai 2, 2009 at 5:12 pm


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: