Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Faizal Tahir di Malam Anugerah ABPBH 2008 bersama Rafflesia Pearl Centre

leave a comment »

Pada 30 Jun 2009 ada majlis Malam Anugerah ABPBH 2008 bersama Rafflesia Pearl Centre. Diadakan sempena meraikan para pemenang untuk anugerah berkenaan.

Image Hosted by ImageShack.us

Tomok, Aweera, Faizal Tahir

Antara yang hadir seperti mereka di atas. Faizal juga ada menyanyi dalam majlis itu. Berduet dengan Akim lagu Bencinta. Akim pernah menyanyikan lagu ini semasa pertandingan akhir Akademi Fantasia 7.

Video dari kamera penonton yang hadir semasa majlis itu. Majlis ini dijalankan secara santai kot berdasarkan video. Takde la pentas ke ape. Mereka berdua sempat bermesra di atas pentas. Memang comel. Akim baju formal sangat, lebih gaya dari Faizal sendiri. Tak tinggi sangat rupanya abang Faizal ni.

Bila tengok video tu lagi sekali baru perasan yang Faizal Tahir pernah pakai baju yang sama untuk acara ini. Apa yang beza ialah seluar dan tali leher warna hitam. Baju, jam tangan dan sarung tangan sama. Takkan tiada baju lain atau penaja bang. Dah lah, tercalon untuk Most Stylish Awards di Shout! Awards.

Ni mesti tak cukup rehat sebab mata pun nampak lebam je ke pakai eyeliner. Tak nampak pun cermin mata gelap. Kenapa lah takde gambar solo Faizal Tahir.

Image Hosted by ImageShack.us

Written by Langit Biru

Julai 3, 2009 pada 9:07 am

Dikirim dalam Uncategorized

Tagged with , , ,

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: