Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Faizal Tahir di Jangan Lupa Lirik

leave a comment »

Hari Sabtu lepas di rancangan Jangan Lupa Lirik di Astro Ria, Faizal Tahir menjadi artis undangan. Macam mana lah saya boleh terlupa pula nak tengok dari mula, padahal dah perasan ada teaser disiarkan sudah beberapa hari.

Ini kualiti gambar video dari Youtube. Tak jauh bezalah dengan TV di Malaysia ni. Dah lama tak nampak Faizal pakai jaket ini. Rambut dia dah panjang sedikit.

My brother, Faizal Tahir” oleh Aznil Nawawi. Penonton di studio memang tak tahu ke siapa artis undangan sebab mereka nampak macam teruja semacam je. Saya cari juga kalau ada gambar semasa rakaman ini tapi tidak jumpa pula.

Bila peserta ni pilih lagu dangdut je, terus berubah muka Faizal. Amik nak kena nyanyi lagu dangdut pula. Tapi yang lagi kelakar bila lagu Feminin. Macam hafal je. Faizal memang lawak betul lah, tapi peserta wanita ni pun bagus juga.

Bahagian pertama.

Bahagian: [2] [3] [4] [5] [6]

Written by Langit Biru

Julai 7, 2009 pada 11:52 pm

Dikirim dalam Uncategorized

Tagged with , ,

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: