Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Kedudukan Faizal Tahir di carta minggu ketiga Julai 2009

leave a comment »

Minggu ni lambat sikit sebab nak tunggu semua laman web dikemaskini. Ada satu stesen radio yang buat saya pelik. Kenapa sampai sekarang tiada lagu Faizal Tahir ni. Mana taknya, penyanyi yang mengeluarkan lagu selepas dia pun lagu dah berada di carta. Pilih kasih atau tidak adil.

* Carta Suria 30 – 18 Julai 2009
Saya tak pasti sama ada carta ini telah dikemaskini ataupun kedudukan sama seperti minggu lepas. Sebab semua lagu di tangga 10 teratas tidak berubah. Tapi kalau ada perubahan saya akan kemas kini.
Carta ini baru dikemaskini semalam. Saya rasa tiada editor untuk laman web ini yang memeriksa setiap butiran sebelum ia berada di laman web. Tengok ada kesalahan ejaan lagi. Memang selalu lah macam ni. Saya tak faham mengenai ruangan ‘jumlah minggu’ dan ‘minggu lalu’. Memang ada perbezaan ketara di antara minggu ini dan minggu lepas.

Kedudukan Bencinta turun ke tangga ke lapan.
Image Hosted by ImageShack.us
Untuk mengundi SMS: Taip SURIA S30 8 hantar 33511

* Muzik Muzik – 18 Julai 2009
Jatuh ke tempat kelima. Mungkin sebab minggu lepas minggu yang sibuk bagi peminat Faizal Tahir. Tapi takpe, lagu ini masih bertahan di dalam carta.

Untuk mengundi SMS: MM B413 hantar ke 33399

* Hot FM 30 – 19 Julai 2009
Minggu keenam menjadi juara. :) Walaupun banyak pesaing yang tak kurang hebatnya.
Image Hosted by ImageShack.us
Untuk mengundi: KLIK SINI

* KL FM – 19 Julai 2009
Saya memang tak suka laman web stesen ini. Terutama dari segi susun atur. Juara carta untuk minggu yang keempat. Tahniah. Saya tak pasti samaada kod lagu masih sama atau tidak.
Image Hosted by ImageShack.us
Cara untuk mengundi melalui SMS:
KLFM<jarak>HITS<KOD LAGU>hantar ke 32728
Untuk Bencinta: KLFM HITS M04 hantar ke 32728

Semua undian SMS bernilai RM0.50.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: