Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Faizal Tahir di Anugerah Industri Muzik 2009

leave a comment »

Setelah lama majlis ini berlangsung barulah sekarang saya nak buat entri pasal acara ini. Entah lah kenapa ye. Terlupa ke ape ke. Sampai kan dah lupa siapa yang buat persembahan atau benda menarik yang berlaku.

Image Hosted by ImageShack.us

Faizal Tahir tak menang sebab tiada pencalonan lagu baru jika mengikut prosedur AIM.

Perkara yang paling saya tak puas hati ialah sistem audio untuk penonton di rumah. Geram betul rasanya. Ingat kan sistem audio TV di rumah punca masalah, rupanya tidak.

Persembahan yang ditunggu-tunggu mestilah Faizal Tahir yang berduet dengan Rossa. Mereka hanya mempunyai dua sesi latihan sebelum acara berlangsung. Gandingan mereka mendapat tepukan gemuruh penonton di dewan.

Ini semasa permaidani biru sebelum majlis bermula. Di TV ada disiarkan secara langsung untuk majlis ini. Apa yang menarik masa tu waktu maghrib sudah masuk. Ibu  saya berkata “artis ni tak sembahyang magrib ke?”. Kalau ikut logik, dengan persiapan untuk ke majlis dan sebagainya memang sempat ke.

Faizal Tahir tiba menaiki kereta Bufori. Apa yang saya ingat ialah dia sendiri yang melompat keluar atau dia buka pintu sendiri. Macam tiada orang je ke yang nak tolong.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Faizal Tahir dan Rossa menyanyikan duet untuk lagu Terlanjur Cinta dan Coba. Pentas memang ringkas je tapi persembahan dan vokal mereka sungguh mantap.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Lagi gambar.
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Nasib baiklah ada peminat yang sempat merakamkan dari dalam dewan.

Gambar semasa latihan.
Image Hosted by ImageShack.us

Terima kasih kepada mereka yang sudi mengambil gambar dan berkongsi.

Written by Langit Biru

Julai 29, 2009 pada 11:17 pm

Dikirim dalam Uncategorized

Tagged with ,

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: