Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Kedudukan Faizal Tahir di carta minggu pertama Ogos 2009

leave a comment »

Sibuk ialah alasan lain untuk malas. Tapi kita usahakan juga untuk kemaskini carta radio dan televisyen di Malaysia.

Baik carta di radio ataupun television sekarang sudah sama sahaja. Baik dari segi format undian, rancangan dan lain-lain. Kalau nak ikutkan lambat kemaskini pun tak payah cakap lah.

Masa siaran yang hampir sama apa lagi ya. Sebenarnya ada je benda yang nak dikomen tapi takpelah kemudian.

* Carta Suria 30 – 1 Ogos 2009
Lagu ini ditangga ke enam belas jika betul lah carta ini. Saya memang tak ikut langsung. Minggu lepas pun tak pasti sama ada dikemaskinikan atau tidak.

Untuk mengundi SMS: Taip SURIA S30 16 hantar 33511

* Muzik Muzik – 1 Ogos 2009
Lagu Bencinta jatuh ke tangga ke tujuh belas. Punyalah sedih sampaikan saya taknak buat ‘capture‘ dari laman web TV3.
Untuk mengundi SMS: MM B413 hantar ke 33399

* Carta 30 Hot FM – 2 Ogos 2009
Satu-satunya radio kegemaran saya. Kekal juara untuk minggu lepas. Saya rasa sebab lagu ini kekal kerana jenis undian. Saya mengundi setiap hari.

Untuk mengundi: KLIK SINI

* Carta KL FM – 2 Ogos 2009
Carta tidak dikemaskini lagi setakat yang saya perasan lah. Masih lagi juara kot.
Cara untuk mengundi melalui SMS:
KLFM<jarak>HITS<KOD LAGU>hantar ke 32728
Untuk Bencinta: KLFM HITS M04 hantar ke 32728

Semua undian SMS bernilai RM0.50.

Tinggalkan Jawapan

