Langit Biru

Semua orang sudah tahu

SS501 di Malaysia bertemu peminat

with 7 comments

Semalam saya menerima SMS dari kawan saya yang menyatakan kumpulan SS501 ini berada di Malaysia atau lebih tepat lagi berada di Kota Kinabalu, Sabah. Menjerit saya apabila membaca SMS tersebut. Lepas tu apa lagi, mencari maklumat lah saya.

Image Hosted by ImageShack.us

Gambar ini diambil semasa mereka tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu. Mereka tiba di Kuala Lumpur pada 31 Ogos yang lalu dan terus ke Kota Kinabalu. Di sana, mereka akan menjalani sesi penggambaran untuk DVD khas sehingga 3 September.

Selepas menjalani penggambaran, mereka akan singgah di Kuala Lumpur untuk sesi bertemu peminat. Ini kerana mereka telah membuat permintaan untuk bertemu dengan peminat di Malaysia sebelum pulang ke Korea. Saya nak pergi lah ni.

Maklumat lanjut mengenai sesi bertemu peminat:

Tarikh : 3 September 2009
Masa : 6:00pm
Tempat : One World Hotel
Jasmine and Orchid Room Level C
First Avenue
Bandar Utama City Centre
47800 Petaling Jaya
Selangor, Malaysia

Tapi nak masuk kena beli CD mereka yang akan dijual sebelum majlis bermula. Ada sesiapa nak pergi tak? Saya nak pergi.  :) Macam tak percaya je. Mereka berada di Malaysia.

Written by Langit Biru

September 2, 2009 pada 9:01 am

Dikirim dalam Uncategorized

Tagged with ,

7 Respons

Subscribe to comments with RSS.

  1. nanti tolong bagitau bila SS501 buat konsert kat Malaysia.
    Thank you

    zammiah

    November 11, 2009 at 4:35 pm

  2. biar btol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaarrrrrggggghhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! melepas!!!!!!!!! ss501!!!!!!!!!!!!! i love u all…. uwaaaaaaaaaaaa…..

    junkilover91

    Februari 3, 2010 at 6:54 pm

  3. pleaseeee bagi tau sy kalu mana k-pop star dtg pegi malaysia…..pleaseee

    syahirah

    Februari 20, 2010 at 5:18 pm

  4. Waaaa!!! ruginye baru mnat dorg tahun ni…dah sesi meet fans tu btul2 dekat gan rumah…waaaa!!! geramnyer!!! tapikan,pe tajuk DVD yg dorg wat penggambaran kat Sabah tu ek? nak beli lar….

    Liyana

    April 6, 2010 at 8:41 pm

  5. lain kali datang malaysia agi tau.kali ni buatlah kat muar pulak……he…he…he

    NUR DAHLIA CEMPAKA

    Mei 19, 2010 at 10:51 pm

  6. RUGI GILE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DAH AR DKT NGAN RUMAH…………………..T_T

    kim Jayeon

    Mei 30, 2010 at 9:31 am

  7. hello u all..i like your song n music..
    saranghae your..
    i like very much kim hyun joong..muah3

    MiNHARA

    Julai 10, 2010 at 4:39 pm


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: