Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Danny Ahn dalam M.Net Scandal

leave a comment »

Mesranya Danny dan perempuan ini. Memang cemburu tahap dewa dah ni. Takdelah, mane ade. Saya boleh bersabar lagi sebab tak tau benda yang sebenar.

Beberapa bulan yang lalu Danny terlibat dalam rancangan M.Net Scandal di mana seorang penyanyi yang masih lagi solo akan keluar bersama orang biasa. Kira macam nak berkenalan lah. Tempoh masa yang diberikan ialah selama seminggu dan di akhir rancangan jika mereka berminat boleh lah tukar no telefon.

Danny pun terlibat juga lah. Selama seminggu mereka menghabiskan masa keluar makan, pergi konsert, tengok wayang dan sebagainya. Siap boleh menghadiri sesi bergambar untuk majalah lagi. Mereka agak serasi juga lah.

Gambar-gambar di sini ialah sewaktu sesi penggambaran itu lah. Danny juga ialah model dan rakan kongsi (kalau tak silap) untuk butik online pakaian lelaki. Di satu adegan, teman wanitanya telah melawat Danny di pejabat kemudian mereka pun mengambil gambar bersama.

Rancangan ini disiarkan selama dua episod dan memang membuatkan para peminat perempuan g.o.d dan Danny rasa cemburu kerana Danny melayan perempuan ini dengan baik sekali.

Ini ialah bahagian pertama. Kalau nak tengok yang lain ada juga, tapi takde sari kata lah.

Written by Langit Biru

September 11, 2009 pada 9:21 pm

Dikirim dalam Uncategorized

Tagged with , , ,

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: