Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Pesanan kepada Rain dari Kim Tae Woo

leave a comment »

Pada 19 September 2009 yang lalu, Kim Tae Woo dan Son Ho Young memberikan pesanan kepada Rain dalam rancangan MBC Delicious TV.

Kim Tae Woo dan Son Ho Young merupakan senior kepada Rain semasa mereka berada di JYPE Entertainment. Kim Tae Woo telah menolong Rain semasa dia menjadi pelatih lagi.

Mesej kepada Rain.

Kim Tae Woo : Saya telah membeli banyak roti untuk Rain semasa malam Krismas sewaktu dia menjadi pelatih, dan dia memberitahu saya yang dia akan membalas dengan sebanyak 10 kali, 100 kali. Tetapi dia masih belum membalas kebaikan saya. Rain! Balas sebanyak 100 kali sekarang juga.

Son Ho Young : Bila fikirkan balik, tajuk lagu TaeWoo yang baru berjudul ‘Love Rain’ !

Kim Tae Woo : Lagu baru saya bertajuk ‘Love Rain’ (Sarang Bi), awak patut tahu betapa saya sayangkan awak! Balas sekarang juga.

Kim Tae Woo dan Rain memang rapat. Rain amat terhutang budi kepada Kim Tae Woo. Saya harap mereka dapat membuat kolabarasi bersama.

Written by Langit Biru

September 30, 2009 pada 9:06 am

Dikirim dalam Uncategorized

Tagged with , , ,

Tinggalkan Jawapan

