Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Ninja Assassin filem terbaru Rain

with 3 comments

Filem Hollywood terbaru dari Rain berjudul Ninja Assasin dan dapat ditonton di pawagam Malaysia mulai 26 November 2009. Ini ialah filem aksi.

Tengoklah poster dia yang menarik ini. Nak lagi besar, cari sendiri lah ye.

Saya telah membuat rancangan dengan kawan-kawan saya untuk menonton filem ini. Mungkin minggu pertama bila filem ini disiarkan. Bila membaca berita mengenai filem ini, terdapat satu ayat yang menarik perhatian saya.

Nak tahu apa.

Rain akan mengadakan sidang akhbar mengenai filem ini di Korea pada 6 November dan bercadang mengadakan sidang akhbar di tujuh negara Asia yang lain termasuk Jepun, Taiwan, Hong Kong dan Malaysia.

Malaysia termasuk sekali. Saya berharap yang ia akan menjadi kenyataan. Kalau telah disahkan, bermaksud Rain akan datang ke Malaysia lebih kurang dua minggu lagi. Saya akan mengemaskini post ini jika ada maklumat baru.

Saksikan trailer filem ini.

Written by Langit Biru

November 2, 2009 pada 9:05 am

Dikirim dalam Uncategorized

Tagged with

3 Respons

Subscribe to comments with RSS.

  1. macam menrik je cerita ni… :-)

    fazilyahaya

    November 4, 2009 at 7:47 am

  2. biler tgk trailer dia….nmpk cam best….
    so wait n see….hehe

    Amirul

    November 4, 2009 at 5:05 pm

  3. bestye certe nie tp kekalkn kehemseman Rain tu. hemsmnye dyer!!!hehe tp bg saya certe nie best.

    mimiealon

    Disember 2, 2009 at 10:50 am


Tinggalkan Jawapan

