Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Jam detik 2PM bermula semula dan maksud yang tersirat

with 2 comments

Baru je beberapa jam meninggalkan Internet, banyak maklumat terkini mengenai album pertama 2PM.

Image Hosted by ImageShack.us

Semalam, selepas teaser lagu ‘Tired Of Waiting’ disiarkan di laman web rasmi 2PM. Jam detik di laman web tersebut telah diaktifkan semula tepat pada 3 November 2009 untuk 64 jam. Gambar diatas diambil baru je oleh saya.

Macam-macamlah andaian yang dibuat oleh para peminat mengenai tajuk lagu ini. Ada yang menyatakan ia ditujukan kepada Jaebum yang keluar dari kumpulan ini, kisah percintaan JYP sendiri dan lain-lain. Macam-macam ada…

Bagi saya pula, ini satu strategi pemasaran yang bagus. Kreatif dan tidak terjangka oleh orang lain. Antara lirik lagu yang terdapat dalam teaser ialah:

“I’m tired of waiting.
Do you know my heart?
Do you still remember me?”

Saya tak kisah-lah, janji tahun depan bila dah cukup duit baru saya boleh beli album ini. Lain-lah kalau ada yang baik hati nak berikan sebagai hadiah. Tempahan boleh dilakukan di sini.

Written by Langit Biru

November 3, 2009 pada 6:09 pm

Dikirim dalam Uncategorized

Tagged with ,

2 Respons

Subscribe to comments with RSS.

  1. lagu baru nie mcm menarik je….
    x sbr tgu dorang release full song dan album….

    Amirul

    November 4, 2009 at 8:02 am

  2. single terbaru tu bertajuk Tired of Waiting

    Amirul

    November 4, 2009 at 8:05 am


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: