Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Kim Tae Woo ditemuramah

leave a comment »

Baru-baru ini Kim Tae Woo telah ditemuramah oleh satu portal hiburan. Tapi saya tak jumpa tanskrip yang telah diterjemah di dalam bahasa Inggeris. Sedih nya, tiada siapa nak terjemahkan. Takpe lah saya kongsikan gambar-gambar semasa ditemuramah.

Bila tengok gambar macam sesi ini diadakan di taman pada waktu tengah hari yang panas. Dah tau panas boleh pula pakai satu sut lengkap pula tu. Gila ke ape.

Image Hosted by ImageShack.us

Mari kita teruskan dengan gambar di bawah. Nampak macam dia warnakan rambut nya. Sebab sebelum ini rambut dia memang hitam.

Temuramah ini mungkin pada bulan September yang lepas.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Penuh gaya dan karisma.

Image Hosted by ImageShack.us

Tandatangan Kim Tae Woo untuk temuramah ni.

Di dalam rancangan muzik, bersama kumpulan KARA. Tinggi tak tinggi Kim Tae Woo.

Kulit album Kim Tae Woo.

Written by Langit Biru

November 28, 2009 pada 9:02 am

Dikirim dalam Gambar

Tagged with

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: