Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Son Ho Young di Pulau Jeju

leave a comment »

Pada 20 September 2009 yang lepas, Son Ho Young menghabiskan masa dengan peminat di Pulau Jeju, Korea. Macam mana lah saya tak tau benda ni. Tapi kalau tau pun macamlah saya boleh pergi ke sana.

Berdasarkan gambar-gambar yang ada, perjalanan ini mungkin untuk dua hari satu malam.

Mereka pergi bercuti dan membuat aktiviti bersama-sama. Cemburunya saya. Banyak gambar lagi di bawah.

Di lapangan terbang, sebab nak pergi sana kena naik kapal terbang lagi cepat. Boleh pula menunggang kuda.

Semasa di lapangan terbang.

Ini gambar kegemaran saya. Comelkan, nampak macam betul je. Dia juga menghiburkan peminat dengan menyanyikan beberapa buah lagu dari album dia.


Mungkin ini selepas tamat majlis bersama peminat.

Sila klik pada gambar untuk saiz lagi besar. Tau tak puas tengok muka dia yang comel tu.

Written by Langit Biru

November 30, 2009 pada 9:05 am

Dikirim dalam Gambar

Tagged with

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: