Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Selamat Ulang Tahun ke-11 god

leave a comment »

13 Januari 2009 ialah ulang tahun ke sebelas kumpulan kegemaran saya iaitu god. Rasa macam baru telah lama mengenali mereka dan rasa dekat di hati.

Ini ialah gambar sewaktu konsert ‘god is Back‘ pada tahun 2004 (Saya ada DVD konsert tu.). Seorang bekas ahli kumpulan iaitu Yoon Kye Sang telah membuat kejutan dengan hadir di konsert tersebut.

Saya mula meminati kumpulan ini semenjak 2004 dan sejak itu tidak berpaling lagi. Kiranya ini lah kumpulan yang menarik perhatian saya untuk sekian lama.

Ahli kumpulan ini yang terdiri daripada Park Joon Hyun, Danny Ahn, Son Ho Young dan Kim Tae Woo mempunyai bakat yang tersendiri. Kumpulan ini juga mendapat jolokan ‘big brother of Korea‘ kerana imej mereka yang mesra dan disenangi oleh peminat yang terdiri dari pelbagai peringkat umur.

Saya berharap yang mereka akan mengeluarkan album studio ke lapan dan juga konsert reunion. Kenalah menyimpan duit dari sekarang jika konsert itu berlaku.

Written by Langit Biru

Januari 13, 2010 pada 9:22 am

Dikirim dalam Gambar

Tagged with

Tinggalkan Jawapan

