Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Danny Ahn dalam majalah

leave a comment »

Danny tengah buat apa tu. Mampu ke dia buat kerja-kerja kasar ni. Dah ler dia ni kurus. Tapi jangan bimbang. Ini hanyalah sesi bergambar untuk majalah sahaja.

Macam tak kena ke gambar di atas sebab Danny memakai suit siap dengan kasut berkilat. Memang nak kena gelak. Tak pun ini mungkin konsep gambar. Boleh diterima.

Danny kalau menjadi model pakaian memang sesuai. Lihat je lah di bawah ini.

Kenapa lah tiada saiz besar sikit. Oh, Danny.

Written by Langit Biru

Mac 24, 2010 pada 9:53 am

Dikirim dalam Gambar

Tagged with

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: