Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Posts Tagged ‘Ally Iskandar

Konsert Inspirasi di TV3

leave a comment »

Selamat Ulang Tahun ke-25 kepada TV3. Saya akui saya membesar bersama dengan program-program dari stesen tv ini. Sabtu lepas merupakan kemuncak acara sambutan dengan Konsert Inspirasi di Dataran Merdeka. Bukan taknak pergi tapi…

Konsert ini diadakan untuk menghargai sokongan penonton terhadap TV3 selama ini. Sejak dari petang Sabtu lagi saya perasan yang TV3 membuat lintas langsung dari Dataran Merdeka. Mereka juga mengadakan pelbagai aktiviti riadah, informasi dan hiburan dianjurkan bermula jam 2 petang.

Baca baki entri ini »

Advertisements

Selebriti popular warnai Konsert Inspirasi TV3!

leave a comment »

Dah lepas pun, ulasan saya akan letak tidak lama lagi tapi nak kongsi gambar dari sidang akhbar yang telah diadakan tidak lama dulu.

Video promo Konsert Inspirasi.

Baca baki entri ini »

Minggu Setiausaha anjuran Hotel Istana dan Lord’s Tailor

leave a comment »

KEMAS KINI: Gambar baru!

12 April 2009: ABPBH08 Lord’s Tailor Hi-Tea
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Fahrin Ahmad, Ashraf Muslim

Baca baki entri ini »

17.04.09 Gembira dalam gementar

leave a comment »

Langit Biru: Pengsan tengok gambar ni. Macam budak sekolah. Comel. Tapi Faizal ni kecik ke atau tukang jahit tu besar. Takpun gambar sudah di-edit macam tu. Ramai-nya artis lelaki ni. Sampai syurga lah kite mencari gambar nanti.

—–

Oleh Zul Husni Abdul Hamid
zhusni@bharian.com.my

MASIH terkesan rasa segan dan silu tatkala berdepan dengan penyanyi popular, Faizal Tahir ketika mereka dipertemukan dalam sesi fotografi sempena Minggu Setiausaha di Hotel Istana, Kuala Lumpur, petang kelmarin.

Image Hosted by ImageShack.us
Nazatul berdebar menanti masa beraksi bersama penyanyi idola, Faizal Tahir

Lidahnya seakan kelu, tidak tahu bagaimana mahu memulakan bicara namun jauh di sudut hati, sukar untuk melindungi rasa teruja yang menguasai diri.

Perkataan pertama yang terbit dari bibir gadis kelahiran Sungai Petani, Kedah ini: “Saya memang meminati dan mengaguminya”.

Nazatul Farahin Mohd Hussin – gadis bertuah ini memperoleh peluang keemasan untuk mengecap segala yang menjadi impian mereka yang bercita-cita melayarkan bakat sebagai anak seni.

Tuah bergelar juara keseluruhan Bintang Idola Berita Harian (BIBH) anjuran sempena Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2008 mengubah hidup gadis bertubuh kecil molek berusia 20 tahun ini.

Baca baki entri ini »