Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Posts Tagged ‘Rossa

Kedudukan Faizal Tahir di carta minggu pertama Ogos 2009

leave a comment »

Sibuk ialah alasan lain untuk malas. Tapi kita usahakan juga untuk kemaskini carta radio dan televisyen di Malaysia.

Baik carta di radio ataupun television sekarang sudah sama sahaja. Baik dari segi format undian, rancangan dan lain-lain. Kalau nak ikutkan lambat kemaskini pun tak payah cakap lah.

Masa siaran yang hampir sama apa lagi ya. Sebenarnya ada je benda yang nak dikomen tapi takpelah kemudian.

Baca baki entri ini »

Advertisements

Faizal Tahir di Anugerah Industri Muzik 2009

leave a comment »

Setelah lama majlis ini berlangsung barulah sekarang saya nak buat entri pasal acara ini. Entah lah kenapa ye. Terlupa ke ape ke. Sampai kan dah lupa siapa yang buat persembahan atau benda menarik yang berlaku.

Image Hosted by ImageShack.us

Faizal Tahir tak menang sebab tiada pencalonan lagu baru jika mengikut prosedur AIM.

Baca baki entri ini »

Written by Langit Biru

Julai 29, 2009 at 11:17 pm

Dikirim dalam Uncategorized

Tagged with ,

Kedudukan Faizal Tahir di carta minggu kedua Julai

leave a comment »

Minggu ni lambat sikit nak kemaskini. Sibuk sikit.Minggu lepas banyak lagu baru memasuki carta. Tapi kalau peminat macam saya terus mengundi lagu tersebut masih kekal di carta. Bukan susah nak mengundi pun, sekali sehari pun dah cukup. Kalau semua peminat buat macam tu lagi elok dari undi di saat akhir dengan kuantiti yang banyak.

Setiap kali ada lagu baru keluar, saya akan mencari video muzik untuk dilihat, tetapi tiada video muzik untuk lagu baru. Kenapa ya? Mungkin saya sudah biasa dengan muzik Korea di mana mereka akan mengeluarkan video muzik serentak dengan lagu baru.

Saya suka lagu ini.

Baca baki entri ini »

Kedudukan Faizal Tahir di carta minggu pertama Julai

leave a comment »

Minggu pertama untuk bulan Julai 2009 dan banyak perubahan di carta berlaku. Tak sangka yang lagu Faizal Tahir ni lagu tangkap muat je. Tapi mungkin sebab pilih kasih punya pasal pun takpe lah. Kalau lagu macam ni tangkap muat, macam mana pula kalau lagu yang di buat dengan teliti. Mesti lagi hebat kan.

Bilalah Faizal nak jadi artis undangan di Hot FM. Banyak acara dalam bulan Julai ini yang memerlukan undian, boleh nampak yang kedudukan lagu Bencinta turun naik dan kekal.

Baca baki entri ini »

Kedudukan Faizal Tahir di carta minggu keempat Jun

leave a comment »

Sekarang kita berada di minggu terakhir bulan Jun. Separuh tahun 2009 telah berlalu. Tahniah diucapkan kepada Nikki dan Audi Mok yang melangsungkan perkahwinan pada minggu lepas. Tapi sayang Faizal Tahir tidak dapat hadir untuk majlis ini. Dia salah seorang pengapit untuk majlis ini.

Lagu Bencinta ciptaan bersama Audi Mok dan Faizal Tahir sementara Nikki pula memberi tajuk kepada lagu ini. Kombinasi yang bagus sekali.

Image Hosted by ImageShack.us

Mari kita lihat pula kedudukan Faizal Tahir di carta muzik radio dan juga TV. Kalau ada lagu Faizal yang masuk carta yang tapi tiada di sini sila beritahu. Saya hanya dengar stesen radio di Kuala Lumpur sahaja.
Baca baki entri ini »

Kedudukan Faizal Tahir di carta untuk minggu 2 Jun

leave a comment »

Minggu ini pelbagai perkara menarik berlaku. Begitu juga dengan kedudukan Faizal Tahir di carta muzik tempatan. Seperti minggu lepas, saya tidak sempat mendengar keputusan carta di radio tetapi saya menonton Muzik Muzik.

Buat masa ini saya hanya mampu untuk mengundi melalui internet sahaja. Undian SMS terpaksalah dihentikan seketika atau pun jika saya berkesempatan menggunakan telefon bimbit ibu saya. :)

Lagu Bencinta masih di dalam tiga carta. Kalau lagu ini telah masuk dalam carta radio yang lain. Nanti akan saya sertakan juga.

Baca baki entri ini »

Kedudukan Faizal Tahir di carta minggu 1 Jun

leave a comment »

Hujung minggu lepas, banyak kenduri yang perlu dihadiri dan terlepas lah untuk mendengar carta lagu di radio. Tetapi nasib baik lah ada laman web yang telah pantas dikemaskini untuk saya mengetahui kedudukan Faizal Tahir pada minggu lepas.

Baca baki entri ini »