Langit Biru

Semua orang sudah tahu

Posts Tagged ‘Zarynn Min

[TV3] Yusuff – Episod Akhir

with 4 comments

Drama ini telah saya tonton dari mula walaupun ada juga terlepas 2,3 kali. Tapitak sempat nak buat ulasan untuk minggu terakhir sebab banyak perkara yang mengganggu dan juga ada ke yang kisah. Saya akan tulis apa yang saya ingat lah.

Secara keseluruhan, jalinan cerita bagus. Nak tau juga rating drama ini tapi macam mana nak dapatkan maklumat itu ya. Mari kita teruskan dengan ulasan. Saya gabungkan semua episod  yang tak sempat saya ulaskan. Ewah…

Baca baki entri ini »

Advertisements

[TV3] 15.04.09 Yusuff

leave a comment »

Baru saya perasan, muka Ashraf Muslim macam muka Dr. Sheikh Muzaffar dari pandangan sisi.

Baca baki entri ini »

[TV3] 14.04.09 Yusuff

leave a comment »

Selasa 14.04.09

Tidak tepat tekaan saya mengenai kandungan isteri Bustamam. Kenapala drama ni setengah jam saja. Saya tak suka trailer satu saat yang ada muka Yusuff dan perkataan Yusuff tu. Entah kenapa tak suka. Nanti saya fikir balik.

Baca baki entri ini »

[TV3] 09.04.09 Yusuff – Khamis

leave a comment »

Episod ini penuh dengan kekacakan Yusuff. OK lah Ashraf Muslim.  :P Kalau-lah ada video drama ini yang boleh dimuat turun dan dalam kualiti yang tinggi akan saya buat re-caps Yusuff untuk setiap saat dia dalam drama ini.

Baca baki entri ini »

[TV3] 08.04.09 Yusuff – Rabu

leave a comment »

Saya tak dapat tengok episod semalam. Takde sape pun nak beritau kat saya ape yang berlaku.

Episod hari ini, Yusuff dah sihat dan kembali ke kampung Mak Mah. Eh, Mak Mah tu dah tak tinggal kat bandar lagi ke. Rasanya Zahila tu sembuh lagi awal dari Yusuff dan dibawa pulang ke kampung Mak Mah. Kemudian setelah Yusuff sembuh, dia melawat Zahila di rumah Mak Mah bersama dengan Maznah. Suka betul Zahila bila melihat Yusuff sihat kembali. Dia amat manja dengan Yusuff dan membelai Yusuff. Maznah memandang dengan rasa tidak senang sekali. Mak Mah pun perasan juga dengan keadaan Maznah itu. Kemudian dia mengajak mereka semua untuk makan tengah hari bersama-sama.

ashraf11 Baca baki entri ini »

[TV3] Yusuff – Selasa/Rabu/Khamis 31.03.2009 – 02.04.2009

leave a comment »

Sebenarnya saya tengok semua episod tapi tiada masa nak tulis di sini takpun tiada motivasi untuk terus menulis. Sila tinggalkan komen jika anda baca. Ni hanya rumusan untuk semua episod untuk minggu ini.

Baca baki entri ini »

Written by Langit Biru

April 4, 2009 at 4:04 pm

[TV3] Yusuff – Khamis 26.03.2009

leave a comment »

Episod semalam saya tak dapat tengok. Agak keliru juga lah untuk episod yang ini. Saya tak nampak pula drama ini di laman web TV3

Baca baki entri ini »